Postoje učitelů k projevům deficitů dílčích funkcí v preprimárním vzdělávání – Tereza PÍŠŤKOVÁ
Tereza PÍŠŤKOVÁ
Diplomová práce
Postoje učitelů k projevům deficitů dílčích funkcí v preprimárním vzdělávání
Attitudes of teachers to the manifestations of learning disabilities in preschool education
Anotace:
Tématem diplomové práce jsou dílčí funkce a jejich deficity u dětí předškolního věku. Tato práce je rozdělena na dvě části. První část je teoretická a dělí se na tři kapitoly. První z nich se zabývá dítětem předškolního věku, jeho kognitivními, emocionálními a sociálními procesy a učitelem, jeho osobností a profesními kompetencemi. Druhá kapitola je zaměřena na dílčí funkce, jejich charakteristiku …víceAbstract:
The topic of the diploma thesis are deficits of partial functions of pre-school age children. Theoretical part consists of two parts. The first one is devided in three chapters. The first chapture is interested in pre-school age children, their cognitive functions, emotional functions and social functions and in teachers, their personalities and profesional competences. The second part is interested …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Vojtech Regec, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PÍŠŤKOVÁ, Tereza. Postoje učitelů k projevům deficitů dílčích funkcí v preprimárním vzdělávání. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Školní zralost a školní připravenost dětí předškolního věku v mateřské škole a v lesní mateřské škole
Eva VEŘMIŘOVSKÁ -
Rodinné prostředí a jeho vliv na školní zralost a školní připravenost dítěte.
Soňa STARYNSKÁ -
Školní zralost a připravenost potenciálně nadaného dítěte
Pavlína Rašíková -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy, školní zralost a připravenost
Martina Šenková -
Školní zralost a připravenost (diagnostika a intervence jako nástroje prevence školního neúspěchu)
Magdaléna ČÍŽKOVÁ -
Školní zralost a připravenost
Veronika Bartůňková -
Pohled vybraných učitelů na emoční a sociální zralost u dětí při přechodu z mateřské školy do základní školy
Simona Petrů -
Školní zralost a připravenost předškolních dětí z pohledu rodičů a pedagogů zainteresovaných škol v Havířově
Lenka ŽINČÍKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva