Marketingová strategie na podporu technických oborů – Ruslan Reva
Ruslan Reva
Diplomová práce
Marketingová strategie na podporu technických oborů
Marketing strategy to support technical fields of study
Anotace:
Cílem diplomové práce je stvoření marketingového plánu pro zvýšení zájmu u žaku posledních ročníků studia o technické obory. Teoretická část diplomové práce je věnována metodice uplatnění marketingu ve vzdělávacích službách. Jsou zde popsány základní funkce a vlastnosti marketingu služeb, druhy marketingového a komunikačního mixu. Praktická část diplomové práce je zaměřená na univerzitu České vysoké …víceAbstract:
The goal of this thesis is to create a marketing plan to increase a secondary school student’s interest in technical education. The theoretical part of the thesis deals with marketing in educational services. There is also a part focused on marketing mix, communication mix and basic marketing functions and qualities. The practical part was conducted at the Czech Technical University in Prague, and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dagmar Sieglová, M.S.Ed. Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Theory and Practice of a Translation of a Technical Text from the Field of Sensory Analysis of Wine
Marie Chmelinová -
Promotion of the intensive pre-study Czech language courses in Zlin on the international market of educational services
Sergey Khmelinin -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
Data Driven Marketing in Apple and Back to School Campaign 2011
Martin Bernátek -
Guerrilla Marketing in Education Industry
Ulbossyn Aidymbekova -
Marketing vzdělávacího rodinného centra se zaměřením na montessori pedagogiku
Zuzana Vystavělová -
Obsahový marketing pro generování leadů v segmentu B2B vzdělávacích a poradenských služeb
Barbora Nykodýmová -
Aplikace problémové a badatelsky orientované výuky na vybrané přírodovědné a technické obory na střední průmyslové škole
Václav Pokorný
Název
Vložil
Vloženo
Práva