Monika Miškovská
Diplomová práce
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců
Employee Training and Development
Anotace:
Diplomová práce charakterizuje a zhodnocuje proces vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve vybraných společnostech. Na základě zjištěných výsledků se navrhnou změny ve vzdělávacím procesu. Teoretická východiska jsou zaměřena na analýzu hlavních poznatků z odborné literatury od řízení lidských zdrojů, přes definici rozvoje a vzdělávání, nejvíce pozornosti je věnováno systematickému vzdělávání a rozvoji …víceAbstract:
The thesis characterizes and evaluates the process of training and development employees in selected companies. Based on the results to suggest possible changes in the educational process. Theoretical solutions are focused on the analysis of the main findings from the literature of human resources management, through the definition of development and education, the most attention is devoted to systematic …víceKlíčová slova
vzdělávání rozvoj metody vzdělávání učení identifikace plánování realizace hodnocení zaměstnanec
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Klára Margarisová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Inclusive Education the way for future for Fiji schools: A comparative case study of Inclusive Education in the Czech Republic Schools in Brno and Fiji Primary Schools
Sunil Kumar -
Analysis and comparison of indicators for evaluation of Smart Cities development
Adwoa Boahemaah -
Tvorba, realizace a evaluace firemního vzdělávání: případ vybrané mezinárodní korporace
Kateřina Havlíková -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Autoregulace učení studentů v souvislosti s přípravou na zkoušky a s ohledem na jejich motivaci k učení se
Barbora Hlavová -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Prostojové učení v procesu učení žáků SOV
Patrik Mateovič -
Děti se specifickými poruchami učení a jejich metody učení
Dominika Novotná
Název
Vložil
Vloženo
Práva