E - commerce: Customer Feedback Management – Tereza Pavelková
Tereza Pavelková
Bakalářská práce
E - commerce: Customer Feedback Management
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is E-commerce: Customer Feedback Management. Comparison and analysis of the net promotor score at a large international car rental company whose business success is primarily in service. The aim of the bachelor thesis is to explain the term E-commerce, to the usage of E-commerce at different levels of business and to focus on one of the less described and published …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Procházka, MSc Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
The Antecedents and Consequences of Net Promoter Score: The Case of an Energy Company
Matěj Brandejs -
Přínosy metriky Net Promoter Score ve sledovaném podniku
Martin Drábek -
Impact of Influencer Marketing on Consumer behavior
Simon Robert -
Consumers and E-commerce in Vietnam - Case Study of Shopee Platform
Dung Tran Thi Thuy -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
How can E-commerce help organizations to build a competitive advantage over its competitors
Vahe Ttuyan -
Growth Strategy of iPrice on the E-commerce Market in South East Asia
Tomáš Hons -
Development of e-commerce - analysis of customer behaviour and preferences when buying apparel
Aleksandra Kim
Název
Vložil
Vloženo
Práva