Dítě s kombinovaným postižením v prostředí běžné mateřské školy - možnosti a limity inkluze v preprimárním vzdělávání ve Středočeském kraji – Kristýna LAPÁČKOVÁ
Kristýna LAPÁČKOVÁ
Bakalářská práce
Dítě s kombinovaným postižením v prostředí běžné mateřské školy - možnosti a limity inkluze v preprimárním vzdělávání ve Středočeském kraji
The child with multiple disabilities in regular kindergarten - the possibilities and limits of inclusion in preschool education in the region of central Bohemia
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá dítětem s kombinovaným postižením v prostředí běžné mateřské školy a možnostmi a limity inkluze v preprimárním vzdělávání. Teoretická část má pět kapitol. V těch jsou vysvětleny základní pojmy speciální pedagogiky, druhy postižení, kombinované postižení a možné kombinace vad a poruch. Dále také je vysvětlena inkluze, její možnosti a podpůrná opatření. V praktické části jsou …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with a child with multiple disability in regular kindergarten and the possibilities and limits of inclusion in prechool education. The theoretical part has five chapters. In these are explained the basic concepts of special pedagogy, types of disability, multiple disability and possible combinations of defects and disorders. It also explains inclusion, its possibilities and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Josef Slowík, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LAPÁČKOVÁ, Kristýna. \textit{Dítě s kombinovaným postižením v prostředí běžné mateřské školy - možnosti a limity inkluze v preprimárním vzdělávání ve Středočeském kraji}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/em5al3/.
Jak správně citovat práci
LAPÁČKOVÁ, Kristýna. Dítě s kombinovaným postižením v prostředí běžné mateřské školy - možnosti a limity inkluze v preprimárním vzdělávání ve Středočeském kraji. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Snoezelen jako podpůrná metoda při výchově a vzdělávání žáků s kombinovaným postižením
Lucie MRHÁLKOVÁ -
Vliv interakce s osobami s kombinovanou formou postižení na postoje žáků 2. stupně ZŠ zaměřené na podporu inkluze
Anna PRÁŠKOVÁ -
Mateřská škola
Ondřej Smažík -
Využití brownfields ve venkovském prostoru Kozičín – projekt lesní mateřská škola
Marie Pavlásková -
Podpůrná opatření a jejich vliv na inkluzi dítěte s poruchami autistického spektra v běžné mateřské škole
Blanka Konečná -
Inkluze dětí s handicapem do mateřské školy
Nina Stankušová -
Skauting pro všechny: inkluze dětí se zrakovým postižením ve volnočasových aktivitách
Dominik Levíček -
Inkluze dítěte s mentálním postižením a autistickými rysy do mateřské školy Dubínek v Českém Krumlově
Hana Vlachová