Gamifikovaný virtuální průvodce historickým objektem – Radim HOLUB
Radim HOLUB
Bakalářská práce
Gamifikovaný virtuální průvodce historickým objektem
Gamified virtual guide of historical object
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje vytvoření gamifikovaného průvodce vybraným historickým objektem. Výstupem práce je aplikace pro PC vytvořená v softwaru Unity. Aplikace obsahuje vymodelované detailní 3D modely vybraného historického objektu a zohledňuje uživatelské vstupy a možnosti volby příběhu. Uživatel si může volit mezi hlavním herním příběhem a režimem průlet, který umožňuje neomezený pohyb ve vytvořeném …víceAbstract:
The bachelor thesis is dedicated to the creating a gamified guide to a selected historical object. The output of the thesis is a PC application created in Unity. The application contains detailed 3D models of the selected historical object. It also takes into account user inputs and story choices. The user chooses between the main story and the fly-through mode. The resulting application incorporates …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Jan Brus, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOLUB, Radim. Gamifikovaný virtuální průvodce historickým objektem. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Geografie / Geoinformatika a geografie
Práce na příbuzné téma
-
Využití 3D modelování v počítačových hrách
Jan Voldřich -
Tvorba 3D herních komponent hybridní deskové hry
Jakub Minařík -
Tvorba 3D modelu a jeho využití v herním průmyslu
David Chochola -
Vývoj 3D hry v enginu Unity
Ivan Usachev
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
6. 5. 2022