Role aktivit zařazených po čtení příběhu v hodinách aj u dětí mladšího školního věku – Marta Medonosová
Marta Medonosová
Diplomová práce
Role aktivit zařazených po čtení příběhu v hodinách aj u dětí mladšího školního věku
The Role of Follow-up Storytelling Activites in Young Learner EFL Classes
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím metody ?storytelling? v hodinách angličtiny na prvním stupni základní školy. Teoretická část nastiňuje význam narativní metody v životě dětí a její následné výhody, které přináší do výuky anglického jazyka. Zabývá se problematikou porozumění příběhu a možných ovlivňujících faktorů. Zaměřuje se na fázi po sdělení příběhu, kterou charakterizuje. Metodická část popisuje …víceAbstract:
The thesis deals with using the storytelling in EFL classes in Primary School. The theoretical part outlines values of the narrative method during children´s life and mentions the consequent benefits brought to English lessons. It deals with problems of understanding and the potentional factors of influence. It focuses on phase after telling the story that it describes. The methodological part describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2012
- Vedoucí: Mgr. Lucie Příšovská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MEDONOSOVÁ, Marta. \textit{Role aktivit zařazených po čtení příběhu v hodinách aj u dětí mladšího školního věku}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/emhc1l/.
Jak správně citovat práci
Medonosová, Marta. Role aktivit zařazených po čtení příběhu v hodinách aj u dětí mladšího školního věku. Liberec, 2012. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Prohloubený studijní program - Angličtina, Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Storytelling ve výuce výtvarné výchovy na 1. stupni ZŠ
Aneta Bařinková -
Integrovaná tematická výuka v tématu Klimatických změn propojená příběhem na 1. stupni ZŠ
Michaela Šíblová -
Křižovatka žánru, videoherní adaptace a transmediálního vyprávění: Mortal Kombat – Boj na život a na smrt pro hráče i nehráče
Martin Osif -
Příběh jako nástroj pro rozvoj řečové dovednosti mluvení v angličtině na úrovni B1
Iveta Kousalová -
Vliv příběhů na osvojení slovní zásoby v hodině anglického jazyka na 1.stupni ZŠ
Ondřej ŠŤÁVA -
Vyprávění příběhů ve výuce přírodovědy na 1. stupni ZŠ
Lucie CIKHARTOVÁ -
Aktivity na podporu rozvoje algoritmického a informatického myšlení na 2. stupni ZŠ
Jiří MACHÁLEK -
Pohybové aktivity s využitím balančních pomůcek pro žáky na 1. stupni ZŠ
Veronika Čelechovská