Marta Medonosová

Diplomová práce

Role aktivit zařazených po čtení příběhu v hodinách aj u dětí mladšího školního věku

The Role of Follow-up Storytelling Activites in Young Learner EFL Classes
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím metody ?storytelling? v hodinách angličtiny na prvním stupni základní školy. Teoretická část nastiňuje význam narativní metody v životě dětí a její následné výhody, které přináší do výuky anglického jazyka. Zabývá se problematikou porozumění příběhu a možných ovlivňujících faktorů. Zaměřuje se na fázi po sdělení příběhu, kterou charakterizuje. Metodická část popisuje …více
Abstract:
The thesis deals with using the storytelling in EFL classes in Primary School. The theoretical part outlines values of the narrative method during children´s life and mentions the consequent benefits brought to English lessons. It deals with problems of understanding and the potentional factors of influence. It focuses on phase after telling the story that it describes. The methodological part describes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Lucie Příšovská

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Medonosová, Marta. Role aktivit zařazených po čtení příběhu v hodinách aj u dětí mladšího školního věku. Liberec, 2012. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN