Jana SEIFERTOVÁ

Bakalářská práce

Marketingová strategie firmy STRONGER COMPUTERS s.r.o.

The marketing strategy of company STRONGER COMPUTERS s.r.o.
Anotace:
Za téma své bakalářské práce jsem si zvolila ?Marketingovou strategii firmy STRONGERS COMPUTER s.r.o.? Cílem této práce je zjistit oblíbenost firmy u jejich zákazníků a posílit konkurenceschopnost tohoto obchodu s výpočetní technikou v městě Most. V úvodní části bakalářské práce se věnuji teoretické části marketingové strategie, v druhé kapitole marketingové komunikaci, která je důležitá při realizaci …více
Abstract:
For the topic of my thesis I have chosen ?Marketing strategy of the company STRONGERS COMPUTER Inc.? This research is beeing provided to figure out how popular the company is with its customers and to improve the level of competitiveness in IT business in the town of Most. In the introduction I would like to talk about marketing strategy, in the second chapter about marketing communication which is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 11. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SEIFERTOVÁ, Jana. Marketingová strategie firmy STRONGER COMPUTERS s.r.o.. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická