Marketingová strategie firmy STRONGER COMPUTERS s.r.o. – Jana SEIFERTOVÁ
Jana SEIFERTOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová strategie firmy STRONGER COMPUTERS s.r.o.
The marketing strategy of company STRONGER COMPUTERS s.r.o.
Anotace:
Za téma své bakalářské práce jsem si zvolila ?Marketingovou strategii firmy STRONGERS COMPUTER s.r.o.? Cílem této práce je zjistit oblíbenost firmy u jejich zákazníků a posílit konkurenceschopnost tohoto obchodu s výpočetní technikou v městě Most. V úvodní části bakalářské práce se věnuji teoretické části marketingové strategie, v druhé kapitole marketingové komunikaci, která je důležitá při realizaci …víceAbstract:
For the topic of my thesis I have chosen ?Marketing strategy of the company STRONGERS COMPUTER Inc.? This research is beeing provided to figure out how popular the company is with its customers and to improve the level of competitiveness in IT business in the town of Most. In the introduction I would like to talk about marketing strategy, in the second chapter about marketing communication which is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 11. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SEIFERTOVÁ, Jana. \textit{Marketingová strategie firmy STRONGER COMPUTERS s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/emjotg/.
Jak správně citovat práci
SEIFERTOVÁ, Jana. Marketingová strategie firmy STRONGER COMPUTERS s.r.o.. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková