Měření spokojenosti účastníků zdravotnické konference Angis – Alena Smejkalová
Alena Smejkalová
Bakalářská práce
Měření spokojenosti účastníků zdravotnické konference Angis
Customers Satisfation analytics on Medical Conference Angis
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat spokojenost účastníků zdravotnické konference Angis. K této analýze bylo využito kvantitativního šetření pomocí dotazníků. V teoretické části jde o vymezení pojmů z komunikačního mixu, marketingové komunikace ve zdravotnictví, regulace reklamy v českém zdravotnictví a seznámení s celoživotním vzděláváním zdravotnických pracovníků. Nechybí také kapitola o spokojenosti …víceAbstract:
The purpose of this bachelor's thesis was to analyze customer satisfaction on Angis medical conference. The analyze was processed by a quantitative survey. The theoretical part deals with the definition of concepts from the communication mix, marketing communication in medical environment, advertisement reduce in Czech healthcare and acquaintance with the lifelong education of medical professionals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Smejkalová, Alena. Měření spokojenosti účastníků zdravotnické konference Angis. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Kokešová -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Spokojenost zákazníků v hotelu Centrum
Lucie Lichnovská -
Spokojenost zákazníků s nabídkou restaurace Hotelu Praděd Thamm
Denisa Kajnarová -
Spokojenost zákazníků kavárny: ekonomické a kulturní aspekty
Karolína Pleskačová -
Spokojenost zákazníků s nabídkou stravovacího zařízení v restauraci Ovečka
Luboš Konderla