Mgr. Jakub SVOBODA

Bakalářská práce

Analýza marketingových komunikací fotbalových klubů 1. Gambrinus ligy

Analyse marketing communication of football clubs of 1. Gambrinus league
Anotace:
Teoretická část mé bakalářské práce uvede čtenáře do problematiky marketingových komunikací a přiblíží mu situaci v odvětví sportovního marketingu. Obě kapitoly tvoří teoretický základ pro praktickou část, ve které nejprve popisuji postavení fotbalu na poli sportovního marketingu a následně analyzuji marketingové komunikace fotbalových klubů hrajících 1. Gambrinus ligu. V závěru práce navrhuji vlastní …více
Abstract:
The theoretical part of my work will make it clear for the reader what marketing communication is and introduce him the situation in the branch of sports marketing. Both chapters form the theoretical ground for the practical part of my work. In this part I first of all decribe the position of football on the filed of sports marketing and then I analyse marketing communication of football clubs playing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Identifikátor: 4830

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SVOBODA, Jakub. Analýza marketingových komunikací fotbalových klubů 1. Gambrinus ligy. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace