Analýza marketingových komunikací fotbalových klubů 1. Gambrinus ligy – Mgr. Jakub SVOBODA
Mgr. Jakub SVOBODA
Bakalářská práce
Analýza marketingových komunikací fotbalových klubů 1. Gambrinus ligy
Analyse marketing communication of football clubs of 1. Gambrinus league
Anotace:
Teoretická část mé bakalářské práce uvede čtenáře do problematiky marketingových komunikací a přiblíží mu situaci v odvětví sportovního marketingu. Obě kapitoly tvoří teoretický základ pro praktickou část, ve které nejprve popisuji postavení fotbalu na poli sportovního marketingu a následně analyzuji marketingové komunikace fotbalových klubů hrajících 1. Gambrinus ligu. V závěru práce navrhuji vlastní …víceAbstract:
The theoretical part of my work will make it clear for the reader what marketing communication is and introduce him the situation in the branch of sports marketing. Both chapters form the theoretical ground for the practical part of my work. In this part I first of all decribe the position of football on the filed of sports marketing and then I analyse marketing communication of football clubs playing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Identifikátor:
4830
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SVOBODA, Jakub. Analýza marketingových komunikací fotbalových klubů 1. Gambrinus ligy. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová -
Optimalizace marketingové komunikace sportovního oddílu Tatran Střešovice
Martin Šindelář -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace
Iveta Dufková -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Adam Krutský -
Marketingová komunikace sportovního klubu
Jaroslav Jančar -
Analýza marketingové komunikace zvolené sportovní akce
Denisa BARTOŠOVÁ -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Tamila Tsertsvadze