Marketingová činnost obce Bukovany – Andrea KAŇKOVÁ
Andrea KAŇKOVÁ
Diplomová práce
Marketingová činnost obce Bukovany
The marketing activity of the village Bukovany
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza marketingových činností obce Bukovany u Sokolova, jejich zhodnocení a následně návrh na zlepšení. Pro splnění tohoto cíle si autorka stanovila dílčí cíle, a to rozbor literatury k problematice měst a obcí, analýzu marketingové činnosti obce Bukovany pomocí sestavení marketingového mixu obce a uskutečnění dotazníkového šetření. Nejprve se práce zabývá charakteristikou …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyze marketing activities of the village Bukovany near the town of Sokolov, their evaluation and subsequent suggestions for improvement. To meet this goal, the author set partial objectives, which involve an analysis of the literature on the issue of towns and villages, analysis of marketing activities of the village Bukovany through compilation of the marketing mix …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAŇKOVÁ, Andrea. Marketingová činnost obce Bukovany. Ústí nad Labem, 2015. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Charakteristika a marketingová strategie obce Nepolisy
Pavel Vejvoda -
Marketingová strategie obce Sloup
Marcel Tůma -
Komplexní marketingová strategie obce
Pavel Štěpán -
Vytvoření komplexní marketingové strategie obce
Barbora Pinková -
Plánování a tvorba event marketingové strategie
Filip Kubíček -
Marketingová strategie destinace Plzeň
Tereza Radová -
Strategie komunikace obce Želatovice s občany
Lenka Tihelková -
Marketing ve veřejné správě – na příkladu obce Chýně
Markéta Nezbedová