TRUKSA, Richard. \textit{Adaptace marketingové strategie v mezinárodním prostředí}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/endoin/.
TRUKSA, Richard. <i>Adaptace marketingové strategie v mezinárodním prostředí</i>. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/endoin/.
TRUKSA, Richard. Adaptace marketingové strategie v mezinárodním prostředí. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/endoin/.
@misc{Truksa2011thesis,
AUTHOR = "Truksa, Richard",
TITLE = "Adaptace marketingové strategie v mezinárodním prostředí [online]",
YEAR = "2011 [cit. 2024-10-19]",
TYPE = "Bakalářská práce",
SCHOOL = "Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.Praha",
NOTE = "SUPERVISOR: ",
URL = "https://theses.cz/id/endoin/",
}
@misc{Truksa2011thesis,
AUTHOR = {Truksa, Richard},
TITLE = {Adaptace marketingové strategie v mezinárodním prostředí},
YEAR = {2011},
TYPE = {Bakalářská práce},
INSTITUTION = {Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.},
LOCATION = {Praha},
SUPERVISOR = {},
URL = {https://theses.cz/id/endoin/},
URL_DATE = {2024-10-19},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Truksa
| jméno = Richard
| instituce = Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.
| titul = Adaptace marketingové strategie v mezinárodním prostředí
| url = https://theses.cz/id/endoin/
| typ práce = Bakalářská práce
| vedoucí =
| rok = 2011
| počet stran =
| strany =
| citace = 2024-10-19
| poznámka =
| jazyk =
}}