Petra GENČÚROVÁ
Bakalářská práce
Vizuální styl kavárny
Café visual design.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem vizuálního stylu z oblasti grafického designu. Text práce řeší celkový proces, grafické zákonitosti a možnosti tvorby jednotného vizuálního stylu. Poslední část se zabývá autorskou tvorbou všech náležitostí a aplikace vizuálního stylu na konkrétní kavárnu.Abstract:
The bachelor thesis deals with the graphic design topic of making brand visual identity. The text of the thesis deals with the overall branding process, graphic design regularities and further possibilities of creating a unified visual style of the brand. The last part of the thesis contains and deals with the author's work and application of the visual style to the specific café.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: ak. soch. Tomáš Chorý, ArtD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GENČÚROVÁ, Petra. Vizuální styl kavárny. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná tvorba se zaměřením na vzdělávání / Výtvarná tvorba se zaměřením na vzdělávání / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Vizuální identita hudebního interpreta
Ester Hlavová -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Vizuální identita softwaru Fidentis
Tomáš Sikora -
Vizuální identita
Mikuláš Kříž -
Vizuální identita ve státní správě
Markéta Myšková -
Vizuální identita filmových festivalů
Jaroslav Beneš -
Vizuální identita a komunikace soukromého historického objektu
Adéla Krompová
Název
Vložil
Vloženo
Práva