Lucie Draslarová
Bakalářská práce
Etika v reklamě
Ethics in advertisement
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na etickou stránku reklam v České republice. Konkrétně se práce vztahuje k sexismu v reklamě. Cílem práce je porovnat názory zástupců generace X, do které spadají osoby narozené mezi lety 1965 – 1979 a plnoletých zástupců generace Z, která se týká osob narozených v letech 1995 – 2009. V teoretické části je pomocí elektronické a tištěné literatury vysvětlena základní problematika …víceAbstract:
The bachelor's thesis focuses on the ethical side of advertisements in the Czech Republic. Specifically, the work relates to sexism in advertising. The aim of the work is to compare the views of representatives of Generation X, which includes those born between 1965 and 1979, and of adult part of generation Z representatives, which covers those born between 1995 and 2004. In the theoretical part, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Etické problémy reklamy ve vztahu k dětem v agendě české Rady pro reklamu
Jana Beničáková -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Michala Kislerová -
Reklama: právní regulace a etický kodex Rady pro reklamu
Markéta Marušáková -
Význam etických kodexů pro podnikovou praxi
Štěpán Roškot -
Názory na reklamu v českém dobovém tisku v letech 1945 - 1955
Nina Pecková -
Usefulness of the Czech TOP 100 companies´ codes of ethics
Margarita Pitsela -
Philosophy of Living Dangerously: Ethics of Venturing
Ali YANSORI -
Komparace požadavků generace X a generace Z na pracovní místa
Aneta Chalupová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses eospog eospog/2
17. 3. 2022