Petra BROUKALOVÁ

Bakalářská práce

Škola jako aktér při řešení problémů sociálně vyloučených lokalit

The school as an actor in solving the problems of socially excluded localities
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je komunitní škola jako aktér při řešení problému v oblasti sociálně vyloučených lokalit. V teoretické části je popsána tématika sociálního vyloučení, indikátory sociálního vyloučení, sociálně vyloučené lokality, vzdělávání v lokalitách. Dále jsou popsány směry komunitního vzdělávání, komunitní školy, jejich historie a aktivity. A funkce realizátora aktivit, komunitního …více
Abstract:
The theme of this thesis is the community college as an actor in solving the problem of socially excluded localities. The theoretical part describes the theme of social exclusion, indicators of social exclusion , socially excluded localities, training in the localities . The following describes the directions of community education, community schools, their history and activities. A feature implementer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Mgr. Iva Tichá, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BROUKALOVÁ, Petra. Škola jako aktér při řešení problémů sociálně vyloučených lokalit. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Fakulta sociálních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Fakulta sociálních studií