Překlad nadnárodní reklamní kampaně – případová studie – Tomáš Ruml
Tomáš Ruml
Bakalářská práce
Překlad nadnárodní reklamní kampaně – případová studie
Translation of an international marketing campaign – a case study
Anotace:
Tato práce si klade za cíl detailně popsat proces překladu nadnárodní kampaně do českého jazyka z perspektivy překladatele. Dalším dílčím cílem práce je zjištění vzniku problémů při překladu a následný návrh na jejich možnou eliminaci. Teoretická část je zaměřena na marketing, marketingový mix, dále také na oblast reklamy, médií a jejich silné i slabé stránky. Nedílnou součástí jsou rovněž teoretické …víceAbstract:
Main objective of this bachelor’s thesis is to give a throrough description of the whole translation process of a given international marketing campaign from translator’s perspective. A partial objective is to depict problematic areas of translation, finding reasons of their occurance and suggest how they can be eliminated. Theoretical part is focused on marketing, marketing mix, field of advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Mužíková
- Oponent: Natália Šafaříková, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Flash mob jako fenomén guerilla marketingu: případová studie
Edita Sedláčková -
Případová studie tvorby reklamní kampaně
Josef Hruška -
Případová studie tvorby reklamní kampaně
Matěj Havlíček -
Případová studie tvorby reklamní kampaně
Denisa Reitermanová -
Případová studie tvorby reklamní kampaně
Michaela Pánková -
Případová studie tvorby reklamní kampaně
Adéla Kroupová -
Případová studie tvorby reklamní kampaně
Lenka Grundová -
Případová studie tvorby reklamní kampaně
Petra Klosová
Název
Vložil
Vloženo
Práva