Postavení mravní výchovy v kurikulu prvního stupně základní školy – Aneta Dorňáková
Aneta Dorňáková
Diplomová práce
Postavení mravní výchovy v kurikulu prvního stupně základní školy
The Disposition of Moral Education in the Curricula of the First Stage of Primary School
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na zjišťování postavení mravní výchovy v kurikulu prvního stupně základní školy. V teoretické části práce jsou sumarizovány poznatky o mravní výchově na základních školách. V části praktické byl použit kvalitativní výzkum, při kterém došlo k realizování polostrukturovaných rozhovorů s paními učitelkami na prvním stupni. Dále byly rozhovory analyzovány a interpretovány pomocí …víceAbstract:
The thesis is focused on finding out the position of moral education in the curriculum of the first stage of primary school. The theoretical part of the thesis summarizes the knowledge about moral education in primary schools. In the practical part, qualitative research was used to conduct semi-structured interviews with teachers in the first grade. Furthermore, the interviews were analysed and interpreted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dorňáková, Aneta. Postavení mravní výchovy v kurikulu prvního stupně základní školy. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Projektované kurikulum tělesné výchovy pro primární vzdělávání ve Španělsku
Veronika Pelcová -
Analýza kvality mravní výchovy ve výchovně vzdělávacím procesu na ZŠ
Jaroslav Martínek -
Realizace průřezového tématu osobnostní a sociální výchova v hodinách výchovy k občanství se zaměřením na morální rozvoj u žáků 2. stupně ZŠ
Nicole Tomasová -
Výchova k hodnotám dětí na 1. stupni ZŠ
Simona Mazalová -
Kázeň na 2. stupni ZŠ, srovnání klasické ZŠ, sportovní ZŠ a 8-letého gymnázia
Vladimíra ONDERKOVÁ -
HODNOCENÍ CHOVANI ZAKU S PORUCHAMI CHOVANI
Jitka Hamerská -
Mentoring jako možnost podpory psychického zdraví žáku a studentů
Barbora Romanová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ