Veronika Andrieieva

Bakalářská práce

Budování značky cestovního ruchu

Building a brand in tourism market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá budováním značky, která působí na trhu cestovního ruchu. Cílem práce je vytvoření návrhu vizuálních prvků značky pro její sjednocení, a následně i doporučení vhodných marketingových nástrojů pro podporu značky. Mezi vybrané prvky patří logotyp, vizitky, brožury a vizuální koncepce webových stránek. Teoretická část přibližuje základní pojmy z oblastí budování značky a také …více
Abstract:
The bachelor's thesis deals with building a brand that operates in the tourism market. The focus of the work is to create designs of visual elements of the brand for its unification, and after that, recommend appropriate marketing tools to support the brand. Those elements are logo, business cards, brochures and visual concept for the website. The theoretical part describes the basic concepts of brand …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
  • Oponent: Klára Mouchová, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.