Budování značky cestovního ruchu – Veronika Andrieieva
Veronika Andrieieva
Bakalářská práce
Budování značky cestovního ruchu
Building a brand in tourism market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá budováním značky, která působí na trhu cestovního ruchu. Cílem práce je vytvoření návrhu vizuálních prvků značky pro její sjednocení, a následně i doporučení vhodných marketingových nástrojů pro podporu značky. Mezi vybrané prvky patří logotyp, vizitky, brožury a vizuální koncepce webových stránek. Teoretická část přibližuje základní pojmy z oblastí budování značky a také …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with building a brand that operates in the tourism market. The focus of the work is to create designs of visual elements of the brand for its unification, and after that, recommend appropriate marketing tools to support the brand. Those elements are logo, business cards, brochures and visual concept for the website. The theoretical part describes the basic concepts of brand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
- Oponent: Klára Mouchová, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev