Spolupráce mateřské školy a muzea – Mgr. Kateřina POPELKOVÁ
Mgr. Kateřina POPELKOVÁ
Bakalářská práce
Spolupráce mateřské školy a muzea
cooperation between kindergarten and museums
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou spolupráce mateřských škol a muzejních institucí, včetně východisek vyplývajících ze složitého historického vývoje evropských muzejních institucí a specifičnosti vzdělávání dětí předškolního věku.Abstract:
This bachelor work deals with the issue of cooperation between kindergardens and museum institutions. It includes starting points emergig from a complicated historical development of European museum institutions and preschool-age children education specifics.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Alena Vavrdová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POPELKOVÁ, Kateřina. Spolupráce mateřské školy a muzea. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Jak spolupracuje a komunikuje lesní mateřská škola s místní komunitou
Stanislava Rotterová -
Spolupráce rodiny s logopedem v mateřské škole
Tereza Franzová -
Waldorfská mateřská škola a vzdělávání dětí ve spolupráci s rodiči
Michelle FÜRIOVÁ -
Spolupráce a předávání dokumentů mezi mateřskou a základní školou při přechodu předškolního dítěte na základní školu
Petra Nováková -
Aktivity spolupráce základních, mateřských škol a knihoven na podporu čtenářské gramotnosti v Místních akčních plánech vzdělávání ve Zlínském kraji
Marie Tesařová -
Muzeum jako výukový prostor ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět
Jana Vondrová -
Overcoming barriers to the transition to renewable energy sources: A study on the barriers to and support mechanisms for the implementation of PV solar plants in the Netherlands
Thom Versteegen -
Analýza RVP PV a ŠVP PV ve vztahu k výchově ke zdraví v předškolním vzdělávání
Kristýna OPRŠALOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva