Vliv vnímání značky a původu piva na spotřebitelské chování – Dominika Vavřincová
Dominika Vavřincová
Diplomová práce
Vliv vnímání značky a původu piva na spotřebitelské chování
Influence of brand perception and origin of beer to consumer behavior
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na vliv vnímání značky a původu piva na spotřebitelské chování. Teoretická část práce se nejprve věnuje charakteristice piva, historii pivovarnictví a výrobě piva. Navazuje část orientovaná na současný pivní trh z hlediska nabídky a poptávky v České republice s ohledem na stávající pivní sortiment a nejprodávanější značky piva v tuzemsku. Následně je v práci charakterizováno …víceAbstract:
This thesis is focused on the influence of perception of brand and origin of beer on consumer behavior. Theoretical part elaborates on the characteristics of beer, history of brewing industry and beer production. The next part is oriented on current beer market from the view point of supply and demand in the Czech Republic with regards to current beer assortment and the best selling brands on domestic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Nezaměstnanost ve vybraných státech Evropské unie - Česká republika, Slovenská republika, Rakouská republika a Řecká republika
Tereza Vacková -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
The Impact of Social Media Influencers Focused on Health on Marketing and Consumer Behavior on Instagram in Czech Republic
Dominik Ziegler -
Consumers' Attitudes towards Culinary Events in the Czech Republic
Eliška Beránková -
The use of food delivery applications among different consumers groups in the Czech Republic
Yasmeen Al frouh -
The Influence of Innovations in Brewing on Beer Consumers' Preferences
Anastasia Boldyreva -
Ekonomické aspekty evidence skutečných majitelů
Lukáš Beer -
A Cross-Cultural Analysis of Consumer Behaviour on the Indian and Czech Beer Markets
Bineesh Bino
Název
Vložil
Vloženo
Práva