Vladislav UNGER
Bakalářská práce
Interaktivní počítačová aplikace
Počítačová aplikace jako technologie uměni
Computer Application as Technology of Art
Anotace:
Bakalářská diplomová práce Počítačová aplikace jako technologie umění pojednává o možnostech využití počítačových programů v umělecké tvorbě. Zaměřuje se na jejich použití v interaktivních počítačových aplikacích a uměleckých počítačových hrách, tyto možnosti se posléze pokouší v tomto omezeném prostoru ukotvit v příslušných historických souvisloslostech. V části praktické pak popisuje realizaci vlastní …víceAbstract:
This undergraduate thesis Computer Application as Technology of Art is concerned of Computer Application as an Artist?s tool. It is focusing on usage of Application software in field of Interactive Programming Art and Art Video Games, those possibilities are also anchored later to their historical context. Practical part is describing realisation of author?s interactive video game application Interzone …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. MgA. Pavel Kopřiva, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
UNGER, Vladislav. Interaktivní počítačová aplikace. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (BcA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta umění a designuBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Fotografie a intermediální tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Počítačový malware a destruktivní tendence v umění
Jan Tomášek -
Umění počítačového viru: možnosti vystavování
Martina Vránová -
Virtuální realita a její využití ve volném umění
František PECHÁČEK -
Umění nových médií v galerii. Případová studie zaměřená na Moravskou galerii v Brně od roku 1990 do současnosti
Kristýna Suchánková -
Machinima: Filmové umění počítačových her
Michal Doupovec -
Vybrané kapitoly z historie výpočetní techniky jako téma výuky na středních školách
Vojtěch Gärtner -
Pro Tools – historie, možnosti a srovnání s vybranými DAW
Filip Čermák -
Úřad jako Zámek od Kafky
Veronika Výpustová