Budování silnějšího jména obchodní značky pro 7 Vitals Massage Studio v průběhu pandemie COVID-19. – Chien Huynh Minh
Chien Huynh Minh
Bakalářská práce
Budování silnějšího jména obchodní značky pro 7 Vitals Massage Studio v průběhu pandemie COVID-19.
Building a Stronger Brand for 7 Vitals Massage Studio During COVID-19 Pandemic
Abstract:
The COVID-19 pandemic has significantly affected the massage industry worldwide. Business closures and social distancing have reduced the demand for massages. Massage studios had to focus on building a stronger brand identity to retain existing customers and attract new ones. This bachelor's thesis examines the branding strategies of 7 Vitals Massage Studio during the COVID-19 pandemic. The study identifies …víceAbstract:
Pandemie COVID-19 významně ovlivnila masérský průmysl po celém světě. Uzavření podniků a sociální distancování snížily poptávku po masážích. Masážní studia se musela zaměřit na budování silnější identity značky, aby udržela stávající zákazníky a přilákala nové. Tato bakalářská práce zkoumá strategie brandingu společnosti 7 Vitals Massage Studio během pandemie COVID-19. Studie identifikuje výzvy, kterým …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HUYNH MINH, Chien. \textit{Budování silnějšího jména obchodní značky pro 7 Vitals Massage Studio v průběhu pandemie COVID-19.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/etxka5/.
Jak správně citovat práci
Huynh Minh, Chien. Budování silnějšího jména obchodní značky pro 7 Vitals Massage Studio v průběhu pandemie COVID-19.. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Kupní chování spotřebitelů
Lucie LANDOVÁ -
Chování spotřebitelů při online a offline nákupech obuvi dle věkových kategorií
Veronika TOMANOVÁ -
Analýza faktorů ovlivňujících chování spotřebitelů na trhu piva.
Tomáš Kasárník -
Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu potravin
Kateřina Stejskalová -
Personální marketing a employer branding vybraných hotelových společností
Adéla Šrámková -
Návrh marketingové strategie PEF MENDELU na sociální síti Instagram
Natálie Šefránková -
Návrh na vylepšení propagační strategie u vybrané firmy pomocí sociální sítě Instagram
Ondřej BENDA -
Návrh marketingové komunikační strategie firmy na Instagramu
Denisa Karlová