Chien Huynh Minh

Bakalářská práce

Budování silnějšího jména obchodní značky pro 7 Vitals Massage Studio v průběhu pandemie COVID-19.

Building a Stronger Brand for 7 Vitals Massage Studio During COVID-19 Pandemic
Abstract:
The COVID-19 pandemic has significantly affected the massage industry worldwide. Business closures and social distancing have reduced the demand for massages. Massage studios had to focus on building a stronger brand identity to retain existing customers and attract new ones. This bachelor's thesis examines the branding strategies of 7 Vitals Massage Studio during the COVID-19 pandemic. The study identifies …více
Abstract:
Pandemie COVID-19 významně ovlivnila masérský průmysl po celém světě. Uzavření podniků a sociální distancování snížily poptávku po masážích. Masážní studia se musela zaměřit na budování silnější identity značky, aby udržela stávající zákazníky a přilákala nové. Tato bakalářská práce zkoumá strategie brandingu společnosti 7 Vitals Massage Studio během pandemie COVID-19. Studie identifikuje výzvy, kterým …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Huynh Minh, Chien. Budování silnějšího jména obchodní značky pro 7 Vitals Massage Studio v průběhu pandemie COVID-19.. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe