Využití metody video modelingu k rozvoji sociálních dovedností u dětí s poruchou autistického spektra v předškolním věku – Martina PRAŽÁKOVÁ
Martina PRAŽÁKOVÁ
Bakalářská práce
Využití metody video modelingu k rozvoji sociálních dovedností u dětí s poruchou autistického spektra v předškolním věku
Methods of Development for Children with Autism Spectrum Disorder
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na metodu video modelingu a její využití k rozvoji sociálních dovedností u dětí s poruchou autistického spektra v předškolním věku. Cílem práce je analyzovat, zda je metoda vhodná pro děti s poruchou autistického spektra a jaké jsou její možnosti a limity. Práce je koncipována do dvou částí - teoretické a praktické. V teoretické části vymezujeme terminologii poruch autistického …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the method of video modeling and its use for the development of social skills of children with autism spectrum disorder in preschool age. The aim of this work is to analyze whether the method is suitable for children with autism spectrum disorder and what are its possibilities and limits. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PaedDr. Milan Valenta, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PRAŽÁKOVÁ, Martina. \textit{Využití metody video modelingu k rozvoji sociálních dovedností u dětí s poruchou autistického spektra v předškolním věku}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/eu9ywm/.
Jak správně citovat práci
PRAŽÁKOVÁ, Martina. Využití metody video modelingu k rozvoji sociálních dovedností u dětí s poruchou autistického spektra v předškolním věku. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku - učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Rozvoj sociálních dovedností u žáka s poruchou autistického spektra v běžné třídě základní školy
Martina Thonová -
Rozvoj sociálních dovedností u žáka s problémy v chování na běžné základní škole
Eliška Matoulková -
Modelové situace pro rozvoj sociálních dovedností žáků s PAS
Ondřej Vaněček
Název
Vložil
Vloženo
Práva