Bc. Daniela LIENDL

Diplomová práce

Formování sebeidentity prostřednictvím herní figury

Forming Self-Identity Through a Game Character
Anotace:
Diplomová práce se zabývá formováním sebe-identity prostřednictvím hraní počítačových her v souvislosti s jejich postupným grafickým vývojem a interaktivně rozšířeným herním rozhraním. Teoretická část práce zkoumá vývojové možnosti transformace vlastního "já" do herního média a herního světa zejména v kontextu vytvoření individuální role-play figury. Praktická část práce pak v rámci svého estetického …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the formation of self-identity through playing computer games in connection with their gradual graphic development and interactively expanded game interface. The theoretical part of the thesis examines the developmental possibilities of the transformation of one's own "self" into the game medium and the game world, especially in the context of creating an individual role …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: MgA. Václav Rodek, ArtD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LIENDL, Daniela. Formování sebeidentity prostřednictvím herní figury. Ostrava, 2022. diplomová práce (MgA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta umění

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta umění

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Fakulta umění

Magisterský studijní program / obor:
Malba / Malba I

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.