Bc. Kateřina Kubíková

Diplomová práce

Marketingový rozvoj města Kroměříž

Marketing development of the city Kroměříž
Anotace:
Tématem této diplomové práce je marketingový rozvoj města Kroměříž. Práce obsahuje dvě části. Cílem první části je definování marketingu, následně se práce zaměřuje na marketing měst a obcí, jeho současný stav, vymezení pojmů obec a město. Závěr literární části se věnuje marketingovému prostředí. Druhá část práce je zaměřena na analýzu města Kroměříž. Tato analýza je doplněna o vlastní výzkum realizovaný …více
Abstract:
Major theme of this diploma thesis is marketing development of the city Kroměříž. The thesis contains two main parts. The aim of the first part is to define concept of marketing, thesis also focuses on city marketing, its current state, definition of the concepsts of the municipality and city. Last part of literature review focuses on marketing environment. Second part of diploma thesis is focused …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Eva Hvizdová, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií

Mendelova univerzita v Brně

Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií

Magisterský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionů