Marketingový rozvoj města Kroměříž – Bc. Kateřina Kubíková
Bc. Kateřina Kubíková
Diplomová práce
Marketingový rozvoj města Kroměříž
Marketing development of the city Kroměříž
Anotace:
Tématem této diplomové práce je marketingový rozvoj města Kroměříž. Práce obsahuje dvě části. Cílem první části je definování marketingu, následně se práce zaměřuje na marketing měst a obcí, jeho současný stav, vymezení pojmů obec a město. Závěr literární části se věnuje marketingovému prostředí. Druhá část práce je zaměřena na analýzu města Kroměříž. Tato analýza je doplněna o vlastní výzkum realizovaný …víceAbstract:
Major theme of this diploma thesis is marketing development of the city Kroměříž. The thesis contains two main parts. The aim of the first part is to define concept of marketing, thesis also focuses on city marketing, its current state, definition of the concepsts of the municipality and city. Last part of literature review focuses on marketing environment. Second part of diploma thesis is focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Hvizdová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMagisterský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionů
Práce na příbuzné téma
-
Marketing měst a obcí v praxi. Kdo se ve městech a obcích zabývá jejich marketingem a co obsahuje jeho/jejich práce?
Zuzana Benedyktová -
Marketing města a „Smart Cities“
Kristýna Minaříková -
Marketing a management měst a obcí
Michaela Panenková -
Marketing mest
Aneta Tomečková -
Marketing a propagace měst a obcí
Markéta Loušová -
Marketing a propagace měst a obcí
Lukáš Pochman -
Marketing a propagace měst a obcí
Radek Nedvěd -
Destinační marketing. Vnímání a propagace vybrané destinace, realita a hyperrealita.
Valeryia Hryhoryeva