Analýza marketingové strategie cestovního ruchu města Luhačovice – Bc. Michaela DLOUHÁ
Bc. Michaela DLOUHÁ
Bakalářská práce
Analýza marketingové strategie cestovního ruchu města Luhačovice
Analysis of the marketing strategy of the travel movement of the city Luhacovice
Anotace:
Důvodem tvorby bakalářské práce je vypracování návrhu strategie za účelem rozvoje cestovního ruchu města Luhačovice a navrhnout, jak daný stav zlepšit. Po úvodu následuje obecný postup obsahující teoretické podklady čerpány z odborné literatury, která se vztahuje k danému tématu, včetně výkladů problematiky cestovního ruchu. Následující části mé bakalářské práce představuje město Luhačovice a popisuje …víceAbstract:
My first thesis was based on strategy suggestion to develope and improve tourism in the town of Luhačovice. The introduction is followed by a chapter dealing with the general approach to the topic as mentioned in the various literature readings and which explains the problems within tourism. The next part of my thesis introduces the town of Luhačovice and describes the present tourism situation. An …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2008
Identifikátor:
9318
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DLOUHÁ, Michaela. Analýza marketingové strategie cestovního ruchu města Luhačovice. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 23. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Marketing a management v esportu
Petr Tomek -
Marketing a management měst a obcí
Michaela Panenková -
Marketing a management mezinárodní sportovní akce
Ondřej Karlovský -
Management a marketing boxerských klubů Severomoravské oblasti
Nika Tótová -
Marketing a management taneční školy - skupiny
Kateřina Valentová -
Smyslový marketing a brand management
Martin Graupner -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu