Bc. Michaela DLOUHÁ

Bakalářská práce

Analýza marketingové strategie cestovního ruchu města Luhačovice

Analysis of the marketing strategy of the travel movement of the city Luhacovice
Anotace:
Důvodem tvorby bakalářské práce je vypracování návrhu strategie za účelem rozvoje cestovního ruchu města Luhačovice a navrhnout, jak daný stav zlepšit. Po úvodu následuje obecný postup obsahující teoretické podklady čerpány z odborné literatury, která se vztahuje k danému tématu, včetně výkladů problematiky cestovního ruchu. Následující části mé bakalářské práce představuje město Luhačovice a popisuje …více
Abstract:
My first thesis was based on strategy suggestion to develope and improve tourism in the town of Luhačovice. The introduction is followed by a chapter dealing with the general approach to the topic as mentioned in the various literature readings and which explains the problems within tourism. The next part of my thesis introduces the town of Luhačovice and describes the present tourism situation. An …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2008
Identifikátor: 9318

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DLOUHÁ, Michaela. Analýza marketingové strategie cestovního ruchu města Luhačovice. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 23. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj