Daniela KIANIČKOVÁ

Bakalářská práce

Localized Advertisements by International Companies in Slovakia: A Translatological Study

Localized Advertisements by International Companies in Slovakia: A Translatological Study
Abstract:
The bachelor thesis deals with slogans created by multinational companies which came to Slovakia and establish their branches here. They introduced three types of slogans: translated, untranslated or adapted to Slovak market. I collected a high number of slogans from leaflets, advertisements and brochures related to the Slovak market and I divided them into these three large groups which became the …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá sloganmi vytvorenými nadnárodnými spoločnosťami, ktoré prišli na Slovensku a založili tu aspoň jednu svoju pobočku. Tieto spoločnosti vytvorili tri typy sloganov: preložené, nepreložené a prispôsobené slovenskému trhu. Nahromadila som veľké množstvo sloganov z letákov reklám a propagačných brožúr, ktoré sú spojené so slovenským trhom a rozdelila som ich do týchto troch skupín …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Zveřejnit od: 29. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Katarína Nemčoková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KIANIČKOVÁ, Daniela. Localized Advertisements by International Companies in Slovakia: A Translatological Study. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 29. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi