The Impact of Social Media and Influencers on Consumer Behavior – Anastasiia Bogdanova
Anastasiia Bogdanova
Bakalářská práce
The Impact of Social Media and Influencers on Consumer Behavior
The Impact of Social Media and Influencers on Consumer Behavior
Anotace:
Cílem této práce je seznámit čtenáře s daným tématem a poskytnout jim praktický návod. Analyzuje přítomnost a význam sociálních médií a influencerů v marketingu a umožňuje čtenářům pochopit, jak tyto faktory ovlivňují spotřebitelské chování generace Z. Příspěvek bude sloužit především pro vzdělávací účely. Bude sloužit jako podklad pro budoucí prováděné výzkumy, které se týkají sociálních médií a …víceAbstract:
This thesis aims to educate readers on the theme and provide a practical guide. It analyses the presence and importance of social media and influencers in marketing, empowering readers to understand how these factors impact the consumer behavior of Generation Z. The contribution will mainly be for educational purposes. It will serve as a foundation for future research conducted that relates to social …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Zelený, Ph.D.
- Oponent: Kamila Matysová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Creative Marketing and Communication (EN) / Digital Marketing and Communication (EN)
Práce na příbuzné téma
-
Vliv influencer marketingu na nákupní chování spotřebitelů generace Z
Veronika Rožanská -
Role influencer marketingu v současné marketingové komunikaci
David Kučera -
Vliv influencer marketingu na nákupní chování spotřebitelů
Andrea BRUNÁTOVÁ -
Analýza vlivu influencer marketingu na nákupní chování spotřebitelů
Lucie Gulisová -
Influencer marketing a chování spotřebitele
Zuzana Rečlová -
Influencer marketing kosmetických značek a jeho vliv na chování spotřebitelů a image značky
Andrea Šafránková -
Vliv influencer marketingu na chování spotřebitele
Daniela Šimůnková -
Vliv influencer marketingu na chování spotřebitele na trhu s dekorativní kosmetikou
Tereza Hausknechtová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses evh1pi evh1pi/3
23. 6. 2025
Složky
Soubory
IS4u, I.
23. 6. 2025