Helena CIHELNÍKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza činnosti call center ve vybraných organizacích a náměty k jejich zefektivnění.

The analysis of the chosen call centers' activities followed by suggestions made to increase their efficiency.
Anotace:
Předmětem bakalářské práce "Analýza činnosti call center ve vybraných organizacích a náměty k jejich zefektivnění" je obecná charakteristika call center, rozbor marketingového prostředí zvolených organizací. Kromě toho práce pojednává o stanovených cílech, kterých chtějí zákaznická centra dosáhnout a objasňuje jakým způsobem toho mohou docílit. Zároveň jsou předmětem práce návrhy řešení pro případné …více
Abstract:
The subject of the thesis "Analysis of the chosen call centers' activities followed by suggestions made to increase their efficiency,"is the general characteristics of call centers, followed by the analysis of the marketing environment in the chosen organizations. Furthermore, this thesis deals with setting goals which the chosen call centres want to achieve and explains how the goals can be achieved …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 11. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PaedDr. Petr Brázda

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CIHELNÍKOVÁ, Helena. Analýza činnosti call center ve vybraných organizacích a náměty k jejich zefektivnění.. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management