Žák jako spolutvůrce třídního přírodovědného kurikula na 1. stupni ZŠ – Kateřina HUPLÍKOVÁ
Kateřina HUPLÍKOVÁ
Diplomová práce
Žák jako spolutvůrce třídního přírodovědného kurikula na 1. stupni ZŠ
The pupil as co-creator of class natural science curriculum for the firist primary school
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá zájmem žáka v přírodovědné hodině. Konkrétně pak nahlíží zejména na zvídavé otázky žáků 1. stupně a na přírodovědná témata, která by je mohla v rámci výuky zajímat. Na žáka je zde pohlíženo jako na potencionálního spolutvůrce výuky, který se podílí společně s učitelem na tvorbě kurikula, zejména pak na vymezení obsahů v přírodovědném vyučování. V teoretické části jsou …víceAbstract:
This thesis deals with pupil's interest in science class. Specifically, in particular, looks at the curious questions of primary school pupils and natural science topics that could, in the context of teaching be interesting to them. The pupil is here seen as a potential co-creator of teaching and is involved together with the teacher on creating the curriculum , especially in the definition of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2014
Zveřejnit od: 4. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Šimik, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HUPLÍKOVÁ, Kateřina. Žák jako spolutvůrce třídního přírodovědného kurikula na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Edukační plakáty pro vzdělávací oblast Člověk a svět práce
Lukáš TOMICZEK -
Vzdělávací oblast Člověk a svět práce
Jakub Janata -
Adaptace didaktických materiálů vybraných vzdělávacích obsahů pro vzdělávací oblast Člověk a příroda pro žáky se zrakovým postižením v základním vzdělávání
Jitka KREJČÍKOVÁ -
Sada aktivit pro rozvoj digitální gramotnosti pro vzdělávací oblast Člověk a svět práce
Adéla HANUSKOVÁ -
Vybrané metody pro výuku Výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ se zaměřením na vzdělávací oblast "Člověk jako jedinec"
Kateřina Hájková -
Badatelsky orientovaná výuka v učebnicích pro vzdělávací oblast Člověk a jeho svět na 1. stupni ZŠ
Petra Pohlová -
Využití interaktivní tabule na prvním stupni základní školy, pro vzdělávací oblast člověk a jeho svět
Iva Řeháková -
Analýza didaktické vybavenosti učebnic pro vzdělávací oblast Člověk a jeho svět v historickém kontextu
Aneta KOZLOKOVÁ