Vztah mezi vnímáním osobnosti učitele a sociálním klimatem třídy u žáků základní školy – Barbora Lysáková
Barbora Lysáková
Bakalářská práce
Vztah mezi vnímáním osobnosti učitele a sociálním klimatem třídy u žáků základní školy
The Relationship between Perception of the Teacher's Personality and the Social Class Climate in Primary School Pupils
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou týkající se osobnosti učitele a jejím vlivem na sociální klima třídy. Teoretická část je rozdělena na tři kapitoly. První kapitola objasňuje čtenáři základní poznatky pojednávající o klimatu třídy, jeho determinantech a o definici školní třídy. Druhá kapitola pojednává o profesi učitele a o učiteli jako spolutvůrci sociálního klimatu ve třídě. Poslední kapitola …víceAbstract:
This bachelor thesis inquiries into topic of teacher's personality and its influence towards the social climate in a class. Theoretical part is divided into three chapters. The first clarifies basic findings about class climate, its determinants and definition of a school class. The second elaborates on profession of a teacher and teacher as co-creator of social climate in the class. The last chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Zveřejnit od: 30. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LYSÁKOVÁ, Barbora. \textit{Vztah mezi vnímáním osobnosti učitele a sociálním klimatem třídy u žáků základní školy}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/exym41/.
Jak správně citovat práci
Lysáková, Barbora. Vztah mezi vnímáním osobnosti učitele a sociálním klimatem třídy u žáků základní školy. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Standard kvality profese učitele pohledem pedagogů středních škol
Veronika Krobová -
Učitelská profese pohledem začínajících učitelů
Tereza Bruknerová -
Učitelská profese jako zrcadlo společenských změn
Renata Králová -
Syndrom vyhoření pomáhající profese v Praze se zaměřením na speciálního pedagoga
Martin Dobruský -
Bilancování profese učitelky/učitele
Kristýna Ulrychová -
Volba učitelské profese
Marie HLUCHNÍKOVÁ -
Role třídního učitele v procesu rozvíjení pozitivního klimatu školní třídy
Denisa SLÁDKOVÁ -
Klima školní třídy prvních ročníků střední odborné školy po distančním vyučování – covid–19.
Helena Zelníčková