Bc. Jitka SUŠANKOVÁ

Diplomová práce

Pozice asistenta pedagoga v kontextu inkluzivního vzdělávání

The teacher´s assistant´s position in the context of inclusive education
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo objasnit jaké postavení zaujímá a jakou roli sehrává profese asistenta pedagoga v rámci inkluzivního vzdělávání. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a empirickou. V teoretické části začínám definicí pojmu, pokračuji legislativním rámcem, financováním, až se dostávám k samotné osobnosti asistenta pedagoga. Zabývám se jeho profesními kompetencemi, náplní práce …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis was to clarify what position occupies and what role the profession of teaching assistant plays in the frame of inclusive education. The diploma thesis is divided into a theoretical and an empirical part. In the theoretical part, I start with the definition of the term, I continue with the legislative framework, financing, until I get to the personality of a teaching assistant …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 7. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Markéta Zachová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SUŠANKOVÁ, Jitka. Pozice asistenta pedagoga v kontextu inkluzivního vzdělávání. Plzeň, 2020. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/