Adéla Nováková

Bakalářská práce

Analýza kvality CX vybrané služby metodou Mystery Shopping

Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza kvality zákaznické zkušenosti vybrané služby metodou Mystery Shopping. Na základě stanovených standardů a sestaveného Service Blueprintu vybrané služby jsou identifikovány oblasti zkoumání, kde jsou pomocí fiktivních nákupů odhaleny nedostatky, které jsou následně analyzovány a poté navrhována možná řešení. Struktura bakalářské práce je rozdělena na teoretickou a praktickou …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyze the quality of customer experience of a selected service using the Mystery Shopping method. Based on established standards and a compiled Service Blueprint of the selected service, areas of examination are identified, where deficiencies are uncovered through fictitious purchases, which are subsequently analyzed, and possible solutions proposed. The structure …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty