Typy učebních úloh v přírodovědě – Bc. Jiřina GALLASOVÁ
Bc. Jiřina GALLASOVÁ
Diplomová práce
Typy učebních úloh v přírodovědě
Types of the learning tasks in elementary science
Anotace:
Diplomová práce se zabývá učebními úlohami v páté třídě ve vyučovacích hodinách tematického okruhu Člověk a zdraví. Konkrétně analyzuje učební úlohy používané ve vyučování. První kapitola se věnuje pojmům přírodovědného vzdělávání jako je přírodovědná gramotnost. Druhá kapitola zachycuje nejen vztah cíle a obsahu, ale také jejich dělení. Ve třetí kapitole se představí učební úloha jako prostředek k …víceAbstract:
Diplomathes is deals with the learning tasks in the fifth grade in the classroom theme the Human and Health. Specifically, analyzing learning tasks used in the classroom. The first chapter deals with the conceptsof science education as a natural science literacy. The second chapter describes not only the relationship goals and contents, but also their dividing. The third chapter presents a teaching …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2014
Zveřejnit od: 4. 7. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Šimik, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GALLASOVÁ, Jiřina. Typy učebních úloh v přírodovědě. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.7.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 7. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Přírodovědné vzdělávání mimo třídu ve studijních programech Učitelství pro 1. stupeň
Iva Frýzová -
Analýza možností zájmového vzdělávání žáků s PAS v přírodovědné oblasti
Ivona Tichá -
Přírodovědné vzdělávání v přípravném ročníku základní školy
Šárka KODETOVÁ -
Přírodovědné vzdělávání na 1. stupni ZŠ při distanční výuce v době pandemie Covid-19
Michaela BAUDYŠOVÁ -
Metodické materiály pro přírodovědné vzdělávání na 2. stupni ZŠ
Pavlína Kuželová -
Přírodovědné experimenty v preprimárním a primárním vzdělávání
Martina Vlková -
Tvorba přírodovědného učitelského portfolia jako pedagogická strategie přírodovědného vzdělávání v mateřských školách
Jitka Datinská -
Otázky učitelů využívané v přírodovědném vzdělávání v mateřské škole
Michaela Tomečková