Social Media Digital Marketing & Premium Brands - A study on Youngster’s Perspective – Bc. Krishnasingh Praveensingh Khatri
Bc. Krishnasingh Praveensingh Khatri
Diplomová práce
Social Media Digital Marketing & Premium Brands - A study on Youngster’s Perspective
Abstract:
The main primary goal objective of this master's thesis is to analyze the impact of digital marketing on consumer perception towards premium brands, from the perspective of youngsters. Given that the youth constitute the predominant consumer base for both premium brands and social media, a focused investigation into their perceptions is essential. The overarching goal of this study is to meticulously …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2024
- Vedoucí: prof. Ing. Mansoor Maitah, Ph.D. Ph.D.
- Oponent: Jana Skřivánková, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KHATRI, Krishnasingh Praveensingh. \textit{Social Media Digital Marketing \&{} Premium Brands - A study on Youngster’s Perspective}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/ez0diy/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Systems Engineering and Informatics / Informatics
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
Social Media Marketing
Md Zakaria Chowdhury Risart -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
3. 4. 2024
Mach, J.
3. 4. 2024
Mach, J.
3. 4. 2024