Bc. Kamila Svízelová

Diplomová práce

Komunikační strategie destinace Resort Luhačovice

Communication Strategy of Destination Resort Luhačovice
Anotace:
Tato práce je zaměřena na návrh komunikační strategie Food festivalu Resortu Luhačovice. V teoretické části je na základě odborné literatury tato problematika popsána. V praktické části práce je popsána vybraná organizace a její marketingový i komunikační mix. Dále se práce soustředí na Food Festival Resortu Luhačovice, jako jeden z produktů organizace, a jejím cílem je identifikovat, analyzovat a …více
Abstract:
This work focuses on the design of communication strategy of Food Festival of Luhačov-ice Resort. The theoretical part is based on specialized literature and describes the issue of turism, its marketing mix and new trends in this field. The practical part describes the se-lected organization and its marketing and communication mix. Further work focuses on Food Festival of Luhačovice Resort (as one …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Zveřejnit od: 17. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Svízelová, Kamila. Komunikační strategie destinace Resort Luhačovice. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 17. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace