Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely ve společnosti Vasky trade s.r.o. – Vilém Gettler
Vilém Gettler
Bakalářská práce
Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely ve společnosti Vasky trade s.r.o.
Analysis of Social Media and Their Use for Marketing in Vasky trade s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely ve společnosti Vasky trade s.r.o. Struktura bakalářské práce je rozdělena do teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřená na definování online marketingu, představení sociálních sítí a využití marketingu prostřednictvím již zmiňovaných sociálních sítí. V navazující praktické části je představena …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with analysis of social networks and their usage for marketing purposes in Vasky trade s.r.o. company. The structure of the bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is focused on defining online marketing, introducing social networks and use of marketing through the already mentioned social networks. In the following practical part, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GETTLER, Vilém. \textit{Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely ve společnosti Vasky trade s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/ezi7xh/.
Jak správně citovat práci
Gettler, Vilém. Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely ve společnosti Vasky trade s.r.o.. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Tereza Neubergová -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová -
Facebook a Instagram v životě dnešní mládeže - sociální sítě jako prostředek ovlivňování nákupního chování mládeže
Michaela Hyhlanová