Milan TULEK
Bakalářská práce
Mainstream Media in Teaching English
Mainstream Media in Teaching English
Abstract:
The thesis deals with the possible use of mainstream media in teaching English. It is focused on the difference between learning and the subconscious process of language "acquisition". The necessary theoretical background is provided, describing the approaches to foreign language teaching and information processing models. The practical part presents analyses of the answers to the related questionnaire …víceAbstract:
Bakalářská práce se věnuje možnému využití mainstreamových médií při učení angličtiny. Je zaměřena na rozdíl mezi studováním a podvědomým procesem "osvojení si" jazyka. K tomuto je podán potřebný teoretický základ, popisující přístupy k učení cizího jazyka a modely zpracování informací. Praktická část je věnována analýze odpovědí ze souvisejícího dotazníku.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2016
Zveřejnit od: 19. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Josef Nevařil, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TULEK, Milan. Mainstream Media in Teaching English. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání a základy technických věd a informačních technologií pro vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Autoregulace učení studentů v souvislosti s přípravou na zkoušky a s ohledem na jejich motivaci k učení se
Barbora Hlavová -
Prostojové učení v procesu učení žáků SOV
Patrik Mateovič -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Děti se specifickými poruchami učení a jejich metody učení
Dominika Novotná -
Autoregulace učení a strategie učení pro oblast slovní zásoby u žáků ZŠ
Jan Moudrý -
Souvislost mezi mimořádným nadáním žáků a jejich styly učení v rámci učení se angličtině, jakožto cizímu jazyku
Michaela Wernerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva