Zavedení reklamní sítě v kabinách výtahů v bytových domech v ČR – Bc. Kristýna Lečbychová
Bc. Kristýna Lečbychová
Diplomová práce
Zavedení reklamní sítě v kabinách výtahů v bytových domech v ČR
The introduction of advertising network in the cabs of elevators in residential buildings in the Czech Republic
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá projektem Zavedení reklamní sítě v kabinách výtahů v bytových domech v České republice. Práce je rozdělena do tří částí: teoretické, praktické a projektové. Teoretická část vychází z odborné literatury a definuje základní pojmy. Shrnuje problematiku související s projektem: podnikatelský plán, analýzy, které je potřeba udělat před vstupem firmy na nový trh, problematiku …víceAbstract:
This thesis deals with the project The introduction of advertising network in the cabs of elevators in residential buildings in the Czech Republic. The thesis is divided into three parts: theoretical, practical and project. The theoretical part is based on the scientific literature and defines the basic concepts. It summarizes the issues related to the project: business plan, analysis that needs to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Zveřejnit od: 17. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lečbychová, Kristýna. Zavedení reklamní sítě v kabinách výtahů v bytových domech v ČR. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Identifikace cílových skupin pro komunikaci a návrh digitální komunikační strategie firmy
Iva Karpianusová -
Identifikace cílových skupin a vytvoření profilu segmentů pro komunikaci veganské kavárny
Michaela Balačinová -
Identifikace cílových skupin a návrh komunikační strategie značky Bujónka
Lenka Otáhalová -
Identifikace cílových skupin produktu Alveno a návrh komunikační strategie
Tomáš Foltas -
Identifikace cílových skupin zákazníků firmy Kovonero s.r.o. a návrh komunikace s nimi
Beáta Janošková -
Identifikace cílové skupiny a návrh komunikace společnosti Národní Pokladnice
Petra Horáčková -
Identifikace cílové skupiny zákazníků kosmetické společnosti a návrh strategie
Jaroslava Štaflová -
Identifikace cílové skupiny činohry Národního divadla moravskoslezského
Alexandra Tomášová