Iva POLÍVKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza činností call centra a návrhy na jejich zefektivnění

Analysis of call center activities and proposals to streamline their
Anotace:
Předmětem bakalářské práce ?Analýza činností call centra a návrhy na jejich zefektivnění? je vymezení pojmu call centrum a jeho činností. Následná analýza činností pak objasňuje příležitosti k jejich zefektivnění. V praktické části aplikuji poznatky z teorie v rámci firmy Simio, a.s. Seznamuji čtenáře blíže s call centrem Simio a navrhuji možnosti na jeho zefektivnění.
Abstract:
The subject of this bachelor's work "Analysis of call center activities and suggestions for streamlining" is the definition of call center and its activities. Subsequent analysis of the activities explains the opportunities to make them more effective. In the practical part applying lessons from the teoretical lessons are applied to the analysis of the firm Simio, a.s. and there are scaned chances …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2010
  • Vedoucí: Ing. Kamila Tišlerová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

POLÍVKOVÁ, Iva. Analýza činností call centra a návrhy na jejich zefektivnění. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma