Diferenciace přístupu ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole – Mgr. Zlata BRŮŽKOVÁ
Mgr. Zlata BRŮŽKOVÁ
Diplomová práce
Diferenciace přístupu ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole
Differentiation approach in education of the pupils with special educational needs at primary school
Anotace:
Diplomová práce představuje příspěvek k lepší představě o možnostech diferenciačního přístupu ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na běžných základních školách. Cílem této práce bylo zmapovat počet těchto žáků na běžných ZŠ v bývalém východočeském kraji a jejich skladbu vzhledem ke konkrétnímu postižení. Práce monitoruje také připravenost základních škol běžného vzdělávacího proudu …víceAbstract:
This thesis represents a contribution to the better understanding of differentiation approaches in education of pupils with special educational needs in mainstream schools. The aim of this study was to map the number of pupils in primary schools in the former Východočeský region, and their composition due to a specific disability. The work also monitors the readiness of primary schools for inclusive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2012
Zveřejnit od: 5. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Martina Fasnerová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BRŮŽKOVÁ, Zlata. \textit{Diferenciace přístupu ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/f010wn/.
Jak správně citovat práci
BRŮŽKOVÁ, Zlata. Diferenciace přístupu ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a anglický jazyk pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová
Název
Vložil
Vloženo
Práva