Vývoj her pro konzoli Playdate s využitím enginu – David Jelínek
David Jelínek
Bakalářská práce
Vývoj her pro konzoli Playdate s využitím enginu
Development of Games for the Playdate Console Using an Engine
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a porovnání různých vývojových nástrojů dostupných pro herní konzoli Playdate. Playdate se odlišuje svým unikátním designem a interaktivními možnostmi. Hlavním cílem práce je poskytnout nezávislým vývojářům a začínajícím tvůrcům her komplexní přehled o oficiálním Software Development Kit (SDK), vývojovém prostředí PULP a uživatelsky vytvořeném herním enginu …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis and comparison of various development tools available for the Playdate gaming console. Playdate distinguishes itself with its unique design and interactive capabilities. The main goal of the thesis is to provide independent developers and aspiring game creators with a comprehensive overview of the official Software Development Kit (SDK), the PULP development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jelínek, David. Vývoj her pro konzoli Playdate s využitím enginu. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Softwarové inženýrství / Softwarové inženýrství
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.