Ondřej Krúpčik

Bakalářská práce

Vývoj AR modulárního sytému pro rozšíření výstavních exponátů za pomoci enginu Unity

Development of an AR Modular System for Exhibit Augmentation Using the Unity Engine
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vývoj modulárního systému rozšířen reality (AR) pro oboha- cení výstavních exponátů prostřednictvím herního enginu Unity. Práce zkoumá různé ná- stroje a rozšiřující pluginy pro Unity, Zaměřuje se na výběr neinvazivních metod detekce exponátů a navrhuje modulární bloky pro jejich augmentaci. Jsou vybrány tři reprezentativní exponáty, u kterých je AR aplikace implementována …více
Abstract:
The objective of this bachelor thesis is the development of a modular augmented reality (AR) system for the enveloping of exhibition exhibits through the Unity game engine. The thesis explores various tools and augmentation plug-ins for Unity, focuses on the selection of non- invasive methods for exhibit detection and proposes modular blocks for exhibit augmenta- tion. Three representative exhibits …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Štěpán Dlabaja, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Krúpčik, Ondřej. Vývoj AR modulárního sytému pro rozšíření výstavních exponátů za pomoci enginu Unity. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta aplikované informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Softwarové inženýrství / Softwarové inženýrství