Využitelnost projektu {\clq}qBanka projektů`` pro malé a střední firmy v České republice – Bc. Petra HOLÁKOVÁ
Bc. Petra HOLÁKOVÁ
Bakalářská práce
Využitelnost projektu {\clq}qBanka projektů`` pro malé a střední firmy v České republice
The analysis of efficiency of the project "The bank of projects" for small and middle sized companies in the Czech republic.
Anotace:
Tato předložená bakalářská práce řeší problém projektového řízení nekvalifikovanými manažery v malých a středních firmách v České republice právě nově vznikající službou Banka projektů. Autorem této služby je projektový manažer Ing. Miroslav Vlach. Bakalářská práce byla zpracována na základě jeho požadavků. Pomocí individuálních rozhovorů se zástupci malých a středních firem jsme zjišťovali, zda jsou …víceAbstract:
This bachelor thesis solves problem of project management managed out by incompetent managers in small and middle-sized companies in the Czech republic. It{\crq}s for the new service Bank of projects. The author of service is Ing. Miroslav Vlach. According to the individual interviews with representatives of small and middle-sized companies we found out wheter the projects in the Czech republic are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor:
13615
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
- Vedoucí: Ing. Radoslav Štefánek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOLÁKOVÁ, Petra. \textit{Využitelnost projektu $\{\backslash$clq$\}$qBanka projektů`` pro malé a střední firmy v České republice}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/f100lr/.
Jak správně citovat práci
HOLÁKOVÁ, Petra. Využitelnost projektu {\clq}qBanka projektů`` pro malé a střední firmy v České republice. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nadväznosť manažérskych informačných systémov na objednávkový proces v elektronickom obchode
Lukáš Plško -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného zboží či služby
Eliška MALÁ -
Role marketingového výzkumu v procesu budování značky
Sandra Broscheová -
Využití marketingového výzkumu v procesu budování značky
Markéta Šulcová -
Dopad elektromobility na zákaznický proces ve ŠKODA AUTO a.s.
Ondřej Nesládek -
Rozhodovací proces rodičů při výběru zájmového kroužku svých dětí
Zuzana Kubicová -
Role marketingového výzkumu v procesu budování značky
Adéla Křepelová -
Marketingová komunikace společnosti Kolormad proces s. r. o.
Veronika Procházka