Spotřebitelské chování segmentu singles – Bc. Cynthia Mitevová
Bc. Cynthia Mitevová
Diplomová práce
Spotřebitelské chování segmentu singles
The Consumer Behaviour of the Singles Segment
Anotace:
Diplomová práce na téma Spotřebitelské chování segmentu singles charakterizuje tuto cílovou skupinu z hlediska jejich spotřebitelských specifik a preferencí. Hlouběji analyzuje spotřebitelské preference singles v oblasti trendu značek, online nakupování a bydlení. V rámci vymezené cílové skupiny singles (bezdětný a dosud nesezdaný, ve věku 24-40 let) byla provedena výzkumná šetření a jejich vyhodnocení …víceAbstract:
The diploma thesis "Consumer behaviour of the 'singles' segment" characterizes this target group with regards to their consumer specifics and preferences. Firstly it focuses on a deep analysis of the consumer preferences of singles focusing on the brand trends, online shopping and housing. A research was also conducted among the target group - singles (childless and unmarried, aged 24-40 years) and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2016
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mitevová, Cynthia. Spotřebitelské chování segmentu singles. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová