Bc. Petr SZNAPKA

Diplomová práce

Facebook a nové trendy v marketingové komunikaci Rock Rádia

Facebook and new trends in marketing communication of Rock Rádio station
Anotace:
Diplomová práce se věnuje novým trendům v marketingové komunikaci Rock Rádií a komunikaci prostřednictvím sociální sítě Facebook. Hlavní část této práce dokumentuje profil Rock Rádií na Facebooku. Autor ve své práci popisuje český rozhlasový trh a zabývá se obecně významem sociálních sítí a nových trendů v marketingové komunikaci rozhlasové stanice. Zkoumá nové trendy využité v rámci marketingové komunikace …více
Abstract:
The Master thesis deals with the new trends in marketing communication of Rock Radio Stations and communication via the on-line social networking site Facebook. The main part of this work documents the profile of Rock Radio on Facebook. The author in his work describes the situation on the Czech radio market and ponders the general importance of the social network sites and new trends in marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor: 18609

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SZNAPKA, Petr. Facebook a nové trendy v marketingové komunikaci Rock Rádia. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace