Perspektíva spolupráce medzi vybranými podnikmi – Bc. Karolína Kováčová
Bc. Karolína Kováčová
Diplomová práce
Perspektíva spolupráce medzi vybranými podnikmi
PERSPEKTIVA SPOLUPRÁCE MEZI VYBRANÝMI PODNIKY
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu a hodnocení vlivu spolupráce mezi značkami na jejich dlouhodobý úspěch a konkurenceschopnost na trhu. Cílem je identifikovat, zda spolupráce představují pouze dočasný trend, nebo má potenciál stát se strategickou a trvalou součástí obchodních strategií pro budoucnost. Hlavním cílem je analyzovat a hodnotit vliv spolupráce mezi společnostmi, s důrazem na konkrétní …víceAbstract:
The diploma thesis analyses and evaluates the impact of brand collaborations on their long-term success and market competitiveness. The aim is to identify whether collaborations represent merely a temporary trend or have the potential to become a strategic and integral part of future business strategies. The primary objective of this thesis is to analyse and assess the impact of company collaborations …víceAbstract:
Diplomová práca sa zameriava na analýzu a hodnotenie vplyvu spolupráce medzi značkami na ich dlhodobý úspech a konkurencie schopnosť na trhu. Cieľom je identifikovať, či spolupráce predstavujú len dočasný trend, alebo či majú potenciál stať sa strategickou a trvalou súčasťou obchodných stratégií pre budúcnosť. Hlavným cieľom je analyzovať a hodnotiť vplyv spolupráce medzi spoločnosťami, s dôrazom …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. PhDr. Marián Děd, LL.M Ph.D. MBA
- Oponent: František Kašický, Ph.D. MBA LL.M
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of CSR Practices on the Czech Buying Decision Process within the Luxury Fashion Industry
Kristýna Miturová -
English Slang and its Influence in Czech e-communication: Fashion Industry
Anna Steiningerová -
CSR in the fashion industry in the Czech Republic and its influence on the customer
Anna MICHÁLKOVÁ -
The CSR in the fashion industry
Maria Menshchikova -
Choosing offshore location in the fashion industry
Yelyzaveta Chernyayeva