Adaptace dětí s ADHD na školní prostředí – Julie Zpěváková
Julie Zpěváková
Bakalářská práce
Adaptace dětí s ADHD na školní prostředí
Adaptation of Children with ADHD to the School Environment
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou adaptace dítěte s ADHD do školního prostředí. Teoretická část vymezuje syndrom ADHD a jeho specifika, popisuje pojmy školní prostředí, školní zralost, výchova, adaptace a socializace. Praktická část popisuje výsledky kvalitativního šetření, jehož cílem bylo zjistit a popsat, jak rodiče subjektivně vnímají proces adaptace jejich hyperaktivního dítěte do školního …víceAbstract:
Bachelor´s work deals with the problems of the adaptation of the child with ADHD to the school environment. The theoretical part defines the ADHD syndrome and its specifics, it describes the concepts like school environment, school readiness, education, adaptation and socialization. The practical part describes the results of the qualitative survey, the aim of which was to find out and describe, how …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2015
Zveřejnit od: 21. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zpěváková, Julie. Adaptace dětí s ADHD na školní prostředí. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Prostředí školní družiny a jeho význam v prevenci problémového chování
Lucie Varyšová -
Efektivní metody prevence rizikového chování dětí v online prostředí se zaměřením na školní prostředí
Jana MÁCHOVÁ -
Vliv rodinného prostředí na školní zralost dětí
Hana Rösslová -
Aplikace terapeutického paradigmatu v rámci školní sociální práce
Sabina Kedroňová -
Podpora školní připravenosti pomocí montessori metod u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Veronika Masnicová -
Proč se klukům nedaří? Vliv prostředí na školní (ne)úspěšnost
Alice Mourková -
Školní klima - srovnání školního prostředí a prostředí odborné praxe
Jana BROULÍKOVÁ -
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ