Vliv specifických poruch učení na písemný projev žáka z pohledu učitele českého jazyka – Tereza SRNSKÁ
Tereza SRNSKÁ
Bakalářská práce
Vliv specifických poruch učení na písemný projev žáka z pohledu učitele českého jazyka
The specific teaching disorders influence on the pupil written communication from the Czech teacher view
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá specifickými poruchami učení u žáků druhého stupně základní školy. V teoretické části jsou definovány jednotlivé druhy specifických poruch učení, legislativa spojená s touto problematikou, způsoby integrace žáků a možnosti jejich reedukace. Na základě výstupů této části zkoumá praktická část písemný projev čtyř žáků druhého stupně základní školy na začátku a konci pololetí …víceAbstract:
The Bachelor theses focuses on specific learning disabilities of the pupils in the secondary school. There are individual types of specific learning disabilities defined in the theoretical part, the legislation of this problematic, ways of integration of pupils and options of their reeducation. On the basis of the outputs of this part, the practical part focuses on writen form of four pupils in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 5. 2021
- Vedoucí: doc. PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SRNSKÁ, Tereza. Vliv specifických poruch učení na písemný projev žáka z pohledu učitele českého jazyka. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Český jazyk se zaměřením na vzdělávání - Občanská výchova se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Sára Pospíšilová -
Specifické poruchy učení u žáků 1. stupně základních škol - okres Benešov
Lucie Všetečková