Marketingový plán pro malou nebo střední firmu – Bc. Pavlína Soprová
Bc. Pavlína Soprová
Diplomová práce
Marketingový plán pro malou nebo střední firmu
Marketing plan for small and medium-sized company
Anotace:
Tématem této diplomové práce je Marketingoví plán pro malou nebo střední firmu. Cílem práce je analyzovat vnitřní a vnější prostředí firmy a na základě toho vytvořit konkrétní marketingoví plán. Úvod teoretické části je zaměřen na teoretické vymezení malých a středních podniků a následně teoretické východisko marketingového plánování. V další části jsou poté nastíněny inovace, zvláště pak jejich definice …víceAbstract:
The topic of this thesis is the Marketing plan for a small or medium-sized company. The aim of the thesis is to analyze the internal and external environment of the company and to create a specific marketing plan. The introduction of the theoretical part is focused on the theoretical definition of small and medium enterprises and the theoretical basis of marketing planning. The next section outlines …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Soprová, Pavlína. Marketingový plán pro malou nebo střední firmu. Liberec, 2018. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku
Práce na příbuzné téma
-
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Nikolas Adók -
Inovace marketingového mixu vybraného hudebního festivalu
Zuzana Nováková -
Analýza marketingového mixu mateřské školy
Kateřina Jarmarová -
Využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podniku
Lenka Matějková -
Zpětná vazba jako nástroj marketingového řízení
Iva Kážová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Návrh marketingového plánu pro značku parfémů Tiger scent
Veronika Černá
Název
Vložil
Vloženo
Práva